Slide background
SØNDERGADE 3, 8464 GALTEN | TLF: 88943567 | EMAIL: INFO@STROGSALONEN.DK | DESIGNET AF BUSINESS SOLUTION

Velkommen til

Sædding Forsamlingshus

Slide background
SØNDERGADE 3, 8464 GALTEN | TLF: 88943567 | EMAIL: INFO@STROGSALONEN.DK | DESIGNET AF BUSINESS SOLUTION

Mangler du pladsen?

Kontakt os i dag

Slide background
SØNDERGADE 3, 8464 GALTEN | TLF: 88943567 | EMAIL: INFO@STROGSALONEN.DK | DESIGNET AF BUSINESS SOLUTION

Sædding Forsamlingshus

Få plads og nærvær hos

ALT DU BØR VIDE

OM UDLEJNINGSREGLER OG PRISER

For at udleje forsamlingshuset kontakt da:
Katrine Thomsen Mobil: 2570 2896

Priser

Hen over 3 dage * Et døgn *
Hele huset / rengøring 2200 / 700 kr. = 2.900 kr. 1600 / 700 kr. = 2.300 kr.
Store sal / rengøring 2000 / 500 kr. = 2.500 kr. 1400 / 500 kr. = 1.900 kr.
Lille sal / rengøring 1700 / 500 kr. = 2.200 kr. 1100 / 500 kr. = 1.600 kr.
Ungdomsarrangement / fest kun fra 8.00-8.00   2000 / 1000 kr. = 3.000 kr.
Reservering dagen før.   800 kr.
Kaffearrangementer (man.-tors.)   700 kr.
Kaffearrangementer (fre.-søn.)   1300 kr.
Depositum ved ungdomsarrang./fest   3000 kr.

* Lejen gælder fra dagen før kl.12.00, til dagen efter kl.12.00.  F. eks. hvis festen er en lørdag, så gælder lejemålet fra fredag kl.12.00 til søndag kl. 12.00

** Lejen gælder et døgn, fra kl. 8.00-8.00. Er huset udlejet dagen efter skal huset være ryddet kl. 5.00 p.g.a. rengøring.

Kontrakten ophæves hvis indbetaling ikke har fundet sted senest 1. uge før lejemålet. Når regning er sendt ud og man ønsker at ophæve lejemålet betales der 500,00 kr. Der tages forbehold for eventuelle prisstigning.

priser-nogler

Udlejning af huset

Ved udlejning modtage man kode til nøgleboksen som er opsat ved huset, heri er der nøgle til huset. Ved endt lejemål skal nøglen låses i boksen igen. Der følger vejledning med lejekontrakten. Er der indbetalt depositum, tilbagebetales dette senest 14 dage efter endt lejemål, såfremt intet er ødelagt.

priser-rengoring

Vær opmærksom på

Alt udlejningen er incl. rengøring og leje af service og kan ikke fravælges.

Er der ikke ryddet op i køkkenet, bliver der opkrævet 500,00 kr.

OBS; Lejeren skal bortskaffe flasker (vin, øl, spiritus) samt øl, sodavands dåser m.m. Sker dette ikke vil der bliver opkrævet 500 kr. for hver container emballagen findes i.


Udlejningsregler for Sædding Forsamlingshus:

  1. Huset kan lejes af alle personer over 25 år og der må ikke overnattes i huset.
  2. Lejer man huset fra kl. 8.00 - 8.00 og huset er udlejet dagen efter skal huset være ryddet kl. 05.00 p.g.a rengøring. Er huset udlejet dagen efter, blive man kontaktet af Sædding forsamlingshus.
  3. Lejeren skal bortskaffe flasker (vin, øl, spiritus) samt øl, sodavands dåser m.m. Sker dette ikke vil der bliver opkrævet 500 kr. for hver container emballagen findes i.
  4. Andelshaver/medlemmer af forsamlingshuset får fratrukket 100 kr. pr. lejemål.
  5. Ødelagt inventar, beskadiget eller bortkommet porcelæn og lignende vandrøgt - betales af lejeren. (Se medsendte kuvert.)
  6. Lejeren er ansvarlig for, at der foreligger de fornødne tilladelser til arrangementets afholdelse, lejlighedsbevillinger, KODA - afgift m.m.
  7. Lejer afleverer huset i ryddelig stand, gulve skal være fejet, borde og stole sat på plads, ovn og andet køkkeninventar skal være rengjort. Hvis dette ikke er tilfældet vil der blive opkrævet ekstra til rengøring og stabling af stolle m.m.
  8. Det er ikke tilladt at stå på stolene, bordene eller strø ris og lignende på gulvene.
  9. Husk at slukke for lys, kaffemaskiner, ventilation, ovn & opvaskemaskinen, når huset forlades, samt aflevere nøglen i postkassen ved hoveddøren.
  10. Skulle der ske uheld med maskinerne eller inventar kan bestyrelsen kontaktes. Sædding forsamlingshus bestyrelse ønsker, at leje huset ud til unge. Vi ønsker også at huset bliver behandlet med respekt / ordentligt ved festerne. På grund af klager fra beboer i byen er det nødvendigt med stramme regler for udlejning ved disse fester. Vi ønsker at have en god kontakt til beboerne i byen.
  11. Ved ungdomsarrangementer / fester, skoleafslutninger o. lign. kræves en person over 25 år som lejer. Vedkommende skal fysisk være til stede under hele festen. Bestyrelsen kan kontrollere dette ved at aflægge besøg. Der opkræves et depositum på 3000 kr. som bliver tilbagebetalt ved afregning, såfremt intet er beskadiget eller der ikke har været klager m.m.
  12. Ved ungdomsfester skal alle tilstedeværende ved festen befinde sig på husets grund. Der må ikke kastes med flasker eller andet i huset eller omkringliggende haver. Hvis bestyrelsen hører eller får klager, af en eller andet art, fra beboer omkring huset eller i byen, vil der blive trukket 1000 kr. fra depositummet.
  13. Ved ungdomsfester hvor der bliver en forsikringssag, vil depositummet ikke blive tilbagebetalt.

Bestyrelsen ønsker god fest.