danner rammen om din fest
For at leje forsamlingshuset kontakt da:
Ingolf Lauridsen Mobil: 25 56 20 58
Priser | Hen over 3 dage * *Lejen gælder fra dagen før kl. 12.00, til dagen efter kl. 12.00. F.eks. Fra fredag kl. 12.00 til søndag kl. 12.00 | Et døgn* *Lejen gælder et døgn, fra kl. 8.00-8.00. Er huset udlejet dagen efter skal huset være ryddet kl. 5.00 pga. rengøring |
---|---|---|
Hele huset / rengøring | 2700/900 kr. = 3.600 kr | 2000/900 kr. = 2.900 kr. |
Store sal / rengøring | 2400/700 kr. = 3.100 kr. | 1900/700 kr. = 2.600 kr. |
Lille sal / rengøring | 2000/600 kr. = 2.600 kr. | 1500/600 kr. = 2.100 kr. |
Ungdomsarrangement / fest kun fra 8.00-8.00 | 4500/1500 kr. = 6.000 kr. | |
Reservering dagen før. | 800 kr. | |
Kaffearrangementer (man.-tors.) | 700 kr. | |
Kaffearrangementer (fre.-søn.) | 1500 kr. | |
Depositum ved ungdomsarrang./fest | I lejen er alt incl. – borde, stole, service mv. Vi har duge som kan lejes. | 3000 kr. |
*Lejen gælder fra dagen før kl. 12.00, til dagen efter kl. 12.00.F.eks. Fra fredag kl. 12.00 til søndag kl. 12.00
**Lejen gælder et døgn, fra kl. 8.00-8.00. Er huset udlejet dagen efter skal huset være ryddet kl. 5.00 p.g.a. rengøring
Kontrakten ophæves hvis indbetaling ikke har fundet sted senest 1. uge før lejemålet. Når regning er sendt ud og man ønsker at ophæve lejemålet betales der 500,00 kr. Der tages forbehold for eventuelle prisstigning.
OBS – Det er muligt at leje duger i forskellige farver, prisen er 20,- kr. pr. dug.
Ved leje af huset modtager man kode til nøgleboksen, som er opsat ved husets køkkendør. Ved endt lejemål skal nøglen låses i boksen igen. Der følger vejledning med lejekontrakten. Er der indbetalt depositum, tilbagebetales dette senest 14 dage efter endt lejemål, såfremt intet er ødelagt.
Alt udlejningen er incl. rengøring og leje af service og kan ikke fravælges.
Huset afleveres i samme stand som det overtages og skal rengøres som aftalt i forbindelse med leje af huset.
Dette indebærer også, at service, som fx glas, bestik, tallerkner m.m. er rengjort og aftørret, så det er klar til næste fest.
OBS; Lejeren skal bortskaffe flasker (vin, øl, spiritus) samt øl, sodavands dåser m.m. Sker dette ikke vil der bliver opkrævet 500 kr. for hver container emballagen findes i.
Der findes containere til emballage ved krydset Dyssevænget/Sæddingvej ca. 200 m øst for huset.