• Velkommen til

    Sædding Forsamlingshus
  • Få plads og nærvær hos

    Sædding Forsamlingshus
  • Mangler du pladsen?

    Kontakt os i dag

Sædding Forsamlingshus

danner rammen om din fest

For at leje forsamlingshuset kontakt da:
Ingolf Lauridsen Mobil: 25 56 20 58

PriserHen over 3 dage *

*Lejen gælder fra dagen før kl. 12.00,
til dagen efter kl. 12.00. F.eks.
Fra fredag kl. 12.00 til søndag kl. 12.00
Et døgn*

*Lejen gælder et døgn, fra kl. 8.00-8.00.
Er huset udlejet dagen efter skal huset være ryddet
kl. 5.00 pga. rengøring
Hele huset / rengøring
2700/900 kr. = 3.600 kr

2000/900 kr. = 2.900 kr.

Store sal / rengøring
2400/700 kr. = 3.100 kr.

1900/700 kr. = 2.600 kr.

Lille sal / rengøring
2000/600 kr. = 2.600 kr.

1500/600 kr. = 2.100 kr.

Ungdomsarrangement / fest kun fra 8.00-8.00

4500/1500 kr. = 6.000 kr.

Reservering dagen før.

800 kr.

Kaffearrangementer (man.-tors.)

700 kr.

Kaffearrangementer (fre.-søn.)

1500 kr.

Depositum ved ungdomsarrang./fest
I lejen er alt incl. – borde, stole, service mv. Vi har duge som kan lejes.

3000 kr.

*Lejen gælder fra dagen før kl. 12.00, til dagen efter kl. 12.00.F.eks. Fra fredag kl. 12.00 til søndag kl. 12.00

**Lejen gælder et døgn, fra kl. 8.00-8.00. Er huset udlejet dagen efter skal huset være ryddet kl. 5.00 p.g.a. rengøring

Kontrakten ophæves hvis indbetaling ikke har fundet sted senest 1. uge før lejemålet. Når regning er sendt ud og man ønsker at ophæve lejemålet betales der 500,00 kr. Der tages forbehold for eventuelle prisstigning.

OBS – Det er muligt at leje duger i forskellige farver, prisen er 20,- kr. pr. dug.

Leje af huset

Ved leje af huset modtager man kode til nøgleboksen, som er opsat ved husets køkkendør. Ved endt lejemål skal nøglen låses i boksen igen. Der følger vejledning med lejekontrakten. Er der indbetalt depositum, tilbagebetales dette senest 14 dage efter endt lejemål, såfremt intet er ødelagt.

Vær opmærksom på

Alt udlejningen er incl. rengøring og leje af service og kan ikke fravælges.

Huset afleveres i samme stand som det overtages og skal rengøres som aftalt i forbindelse med leje af huset.
Dette indebærer også, at service, som fx glas, bestik, tallerkner m.m. er rengjort og aftørret, så det er klar til næste fest.

OBS; Lejeren skal bortskaffe flasker (vin, øl, spiritus) samt øl, sodavands dåser m.m. Sker dette ikke vil der bliver opkrævet 500 kr. for hver container emballagen findes i.
Der findes containere til emballage ved krydset Dyssevænget/Sæddingvej ca. 200 m øst for huset.

Udlejningsregler for Sædding Forsamlingshus:

  1. Huset kan lejes af alle personer over 25 år.
  2. Der må ikke overnattes i huset.
  3. Lejer man huset fra kl. 8.00 – 8.00 og huset er udlejet dagen efter skal huset være ryddet kl. 05.00 p.g.a rengøring. Er huset udlejet dagen efter, blive man kontaktet af Sædding forsamlingshus.
  4. Lejeren skal bortskaffe flasker (vin, øl, spiritus) samt øl, sodavands dåser m.m. Sker dette ikke vil der bliver opkrævet 500 kr. for hver container emballagen findes i.
  5. Ødelagt inventar, beskadiget eller bortkommet porcelæn og lignende vandrøgt – betales af lejeren.
  6. Lejeren er ansvarlig for, at der foreligger de fornødne tilladelser til arrangementets afholdelse – fx lejlighedsbevillinger, KODA – afgift m.m.
  7. Lejer afleverer huset som modtaget, gulve SKAL være fejet, borde og stole aftørres, stables og sættes på plads, ovn og andet køkkeninventar SKAL være rengjort. Hvis dette ikke er tilfældet vil der blive opkrævet ekstra til rengøring og stabling af stole m.m.
  8. Det er ikke tilladt at stå på stolene, bordene eller strø ris og lignende på gulvene.
  9. Husk at slukke for lys, kaffemaskiner, ventilation, ovn & opvaskemaskinen, når huset forlades, samt aflevere nøglen i boksen ved køkkendøren.
  10. Skulle der ske uheld med maskinerne eller inventar skal bestyrelsen kontaktes.

    Tilføjelse v. ungdomsfester:
    Sædding Forsamlingshus´ bestyrelse ønsker at leje huset ud til unge. Vi ønsker også, at huset bliver behandlet med respekt og ordentlighed ved festerne. For at undgå at genere beboere i byen er det nødvendigt med retningslinjer for udlejning ved disse fester. Hjælp os med at overholde retningslinjerne, så vi fortsat kan have ungdomsfester her i huset.

  11. Ved ungdomsarrangementer / fester, skoleafslutninger o. lign. kræves en person over 30 år som lejer. Vedkommende skal fysisk være til stede under hele festen, og er ansvarlig for, at retningslinjerne formidles til de unge og øvrige voksne på stedet og for at de overholdes. Bestyrelsen kan kontrollere dette ved at aflægge besøg.
  12. Der opkræves et depositum på 3000 kr. Efter festen foretager bestyrelsen en vurdering af husets stand ude og inde, og afgør om hele depositummet kan tilbagebetales.
  13. Ved ungdomsfester SKAL alle tilstedeværende ved festen befinde sig på husets grund – se kort ophængt i huset.
  14. Der skal være minimum én voksen tilstede for hver 10. deltager, og disse skal, fra festen starter til den slutter, sørge for, at retningslinjerne overholdes.
  15. Der må ikke kastes med flasker eller andet i huset eller omkringliggende haver.
  16. Ved ungdomsfester, hvor der bliver en forsikringssag, vil depositummet ikke blive tilbagebetalt.

BESTYRELSEN ØNSKER GOD FEST.